Neony














Shirt from London
Skirt H&M
Handbag- Bershka
Fullcap- Mitchell&Ness

Kolejny raz w tym roku postanowiłam wykorzystać neony. Królowały przez całą wiosnę i lato, widniały na butach, koszulkach, aż po nakrycia głowy. Swoją jaskrawością wyróżniały z tłumu, lecz nie przyjęły się tak bardzo w Polsce jak za granicą. Obecnie możemy je dostrzec na wełnianych czapkach i szalach. Najmodniejsze są te, w kolorze seledynowym.
Prezentuję również kolejną z mojej kolekcji bluz, tym razem z postacią mickey Mouse. Bluzy zawładnęły moją szafą, mam ich wiele rodzai i ostatnio to one są uzupełnieniem mojego outfitu.
Co do spódnicy jak już wiele razy wspominałam jestem zwolenniczką tych rozkloszowanych z wysokim stanem . Będzie się świetnie sprawdzać u dziewcząt z figurą gruszki bowiem jej rozkloszowany dół przytłumi szersze biodra, oraz zamaskuje większe gabaryty. W centrach handlowych możemy znaleźć je z łatwością w rozmaitych barwach. Najmodniejsze są te w kolorze burgundowym, oraz butelkowej zieleni.
O czapkach pisać już chyba nie muszę , zanudzicie się czytaniem jak bardzo uwielbiam fullkapy. Na nogach mam neonowe trampki zrobione moimi własnymi rękoma, dodatkiem do mojego stroju była torba z Bershki, którą dostałam na urodziny od mojej siostry w sierpniu, a wykorzystałam ja dopiero pierwszy raz, na pewno z wielką przyjemnością jeszcze do niej powrócę.
A Wy co sądzicie o neonach? Założylibyście coś neonowego zimną, deszczową porą?


9 komentarzy:

  1. jestem na tak :)) pewnie, że bym założyła :) za smutno na szych ulicach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,pozytywnie i kolorow a tego brakuje na naszych polskich ,ponurych ulicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączenie bluz i spódnic jak najbardziej na tak ♥
    Sylwiaa ♥ no kocham twoje pozytywne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. i love it, crazy shit! xox
    crystalshiver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciągle ta sama mimika...

    OdpowiedzUsuń