Abracadabra

Już za kilka dni wybieram sie na moje długo wyczekiwane wakacje i trochę nie nie będzie (aż 2 tygodnie) i z tej okazji postanowiłam być bardziej aktywna i dodawać posty częściej niż zwykle ;) 
Na sobie mam bluzę Nounou, to moja ulubiona rzecz jaką zrobiłyśmy z Martą i jestem z niej bardzo zadowolona. Z tego co zaobserwowałam  Wam także przypadła do gustu bowiem sprzedała się w ilości 33 sztuk w ciągu zaledwie 2 tygodni. To dla nas maleńki sukces i bardzo się cieszymy, że tak podobają Wam się nasze rzeczy :) 
Korzystając ze słońca i pogody porzuciłam swój płaszcz i zimowe kurtki w zamian za białe, długie futerko. Jest ciepłe i idealne na taką pogodę, do tego leginsy kupione w Top Shopie w Londynie i trampki z Primarka na wysokiej platformie. 













Blouse- Nounou 
Vest- Aloha From Dear
Leggins- Top Shop
Flatforms- Primark



Uciekam poćwiczyć trochę na siłowni, a Wam życzę miłej niedzieli ;)
Buziaki


49 komentarzy:

  1. haha, świetne zdjęcia!
    Beanie <3
    Udanego odpoczynku :* Gdzie jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Egipt, już się nie mogę doczekać ;)

      Usuń
    2. Czy mi się zdaje, czy tam serio jest wojna?!
      - Ja byłam w wakacje.

      Usuń
  2. gdzie mozna zakupic?i po ile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 zł, odezwij sie na priv na fejsbukowym Nounou i podamy wszelkie szczegóły ;)

      Usuń
  3. Genialna stylizacja. Genialne zdjęcia. Genialna bluza. Straaasznie ją chcę, ale cóż ;D
    Świetnie wyglądasz, a 3 zdj. jest super =)
    Pozdrawiam, abi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdze kupiłaś zwykłe trampki? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primark, one nie sa do końca takie zwykłe, bo mają podwójną podeszwę :)

      Usuń
  5. to futerko jest świetne, strasznie mi się podoba :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta bluza *_* ja niestety je nie mam, bo fundusze nie pozwoliły na taki wydatek, ale jak tylko znajdę i będzie jeszcze dostępna z na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko ją znajdę? ona jest tylko na nounou -.-

      Usuń
    2. Chodziło o to, jak tylko znajdzie fundusze :)

      Usuń
  7. tak z czystej ciekawosci - napis na bluzie jest malowany, czy to nadruk?
    pozdrawiam i milego plażowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza, bardzo mi sie podoba nadruk ;3
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chcę się czepiać, ale futerko jest z Aloha From DeEr a nie DeAr. Cały outfit bardzo mi się podoba, a bluza jest jednym z moich zasobów w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  10. super kamizelka !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja, a te leginsy i bluzka BOSKIE *__*
    Zapraszam: marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przejrzałam kilka Twoich postów wstecz masz świetny styl!:)) Bardzo mi się podoba i ogólnie wydajesz się bardzo ciekawą osobą:)) Dodaję się do obserwatorów będzie mi miło być tu na bieżąco:)) W wolnej chwili przejrzę reszte Twoich wypocin:))
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacja, ale zdjęcia też są super! Idealnie w klimacie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. podziękuj i za mój! XDD
    biała kamizelka, aa ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz super styl! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny styl :)
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Sylwia, mam pytanie, gdzie mogę dostać zwykłą, gładką bluzę, bez żadnego nadruku? Pewnie Wasze projekty powstawały właśnie na takich "surowych" bluzach, a mnie własnie taka interesuje, bez żadnych nadruków, zwykła gładka, luźniejsza bluza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach jak H&M powinna byc, a jesli nie to na allegro na pewno cos znajdziesz, my musimy kupić minimum 50 żeby nam je dostarczono i nie mozna kupowac pojedynczych sztuk .
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chcę te buty! a zestaw mistrzunio :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwia nie wiem gdzie do Ciebie napisać więc napisze tu, co byś założyła do leginsów boy london oprócz bluzy boy london, bo mam problem kurcze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzinsowa koszula, jakas czarna bluza bez zbednych napisow i udziwnien, biala bluza, czarny- bądź biały sweter. Ogólnie trzymałabym się czerni i bieli. One są bogate same w sobie i myślę, że zestawienie ich z czymś równie bogatym będzie wyglądać kiczowato, ewentualnie jeszcze szara bluza też byłaby okej. Gdzie kupiłaś legi, jak chciałąm zamówić juz ich nie było ;/ ;)

      Usuń
    2. ja dostałam od romwe ich repliki ale uważam że są ładne, różnią się tym że te z romwe są z takiego śliskiego materiału jak te black milk :)
      no właśnie o koszuli jeansowej myślałam, a co myślisz o połączeniu z moro? :)
      muszę chyba kupić do nich coś zwykłego, myślałam o białej bluzie z local heroes albo coś takiego bo nie mam za wiele takich rzeczy :<

      Usuń
  23. Mam pytanie: w jakiej hurtowni kupiłyście bluzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś przepiękna, dobra bluza, a całość miazga!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy coś o włosach? :c miałbyć chyba filmik ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey. Mam pytanie. Jak jakościowo wypadają bluzy mr. gugu? Nadruk w praniu się zniszczył, skulkował? Bo się zastanawiam czy warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne foty, takie w klimacie k-mag, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na prawdę dobre foty, dodaję do czytanych.

    OdpowiedzUsuń