Duskiness


   Hej Kochani, strasznie dawno mnie tutaj nie było, nie pamiętam nawet kiedy dodawałam post. Grudzień nie sprzyja fryzjerom, możecie się tylko domyślać jak dużo musimy pracować, by wszystkim zrobić piękne fryzury i kolory na święta ;) Strasznie dużo pracowałam praktycznie od świtu do nocy i nie miałam kiedy zrobić zdjęć, także postanowiłam wykorzystać święta, by porobić trochę zdjęć. 
       W tym poście mogę się pochwalić pierwszym prezentem który otrzymałam, jest nią bluza z H&M. Spodobała mi się od samego początku, jest ciepła i długa, co jest ogromna zaletą bo mozna nosić ją do rajstop. Połączyłam ja ze skórzaymi leginsami, które mam chyba już od 3 lat i są niezniszczalne :) Na nogach mam ulubione jeffreye, a na głowie beanie Urban Flavours. 



























Beanie- Urban Flavours
Backpack- Vintage Shop
www.vintageshop.pl
Pants- Zara
Shoes- Jeffrey Campbel
Shirt- H&M


Uciekam spędzać czas z najbliższymi, a Wam życzę samych wspaniałości w gronie rodzinnym i dużo, dużo szczęścia :)


71 komentarzy:

  1. To ty kupiłaś ten śliczny plecak z vintageshop <3
    ja szukam, zwykłego, czarnego ale nie wiem gdzie mogę go kupić, masz jakiś pomysł? :*

    Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie szukałam bo chciałam kupić siostrze pod choinkę i nie znalazłam żadnego, poza w panterkę w H&M za 100 zł, ale nie był ciekawy. Dziwnie leżał i był z takiego dziwnego materiału. Sama bym chciała taki, bo mój mi sie zepsuł, ale chyba w galeriach ciężko kupić ;/

      Usuń
    2. Teraz w Topman są wspaniałe plecaki na wyprzedaży po 16funtów.
      Jeśli oczywiście nie przeszkadza ci kupowanie w męskim sklepie.

      Usuń
    3. oo, to słabo ;/
      http://allegro.pl/czarny-plecak-a4-primark-atmosphere-i2873739727.html ten jest chyba najlepszy z tych z allegro, ale nie wiem czy warto go brać ;d

      Usuń
    4. w river island były czarne z eko skóry fajne :)

      Usuń
    5. Weronika, byłam ostatnio w Primarku i oglądałam ten plecak, ponieważ z daleka wyglądał dość ciekawie, ale niestety jakość strasznie słaba...

      Usuń
    6. Weronika na zdjęciu wygląda ok, ale jest bardzo mało zdjęć i nie wiem jak będzie wyglądał w rzeczywistości, zaglądnij na vintageshop.pl ostatnio mieli kilka plecaków, lub faktycznie do topmana bo maja super rzeczy. Sprawdz jeszcze w River na stronie, ja jakis miesiac temu kupiam swietny pleak siostrze na urodziny :)

      Usuń
    7. w lumpeksie kupiłam za 7zł skórzany czarny :D

      Usuń
    8. na vintage troszkę drogie, wolałabym jakąś tańszą wersję :) faktycznie poszukam w river island, dzieki ;)

      Usuń
  2. gdzie kupilas czapke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... tak to ludzie się wysilają. Zamiast przeczytać to jeszcze pytają.

      Usuń
  3. ile masz lat? bo masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor szminki!
    + też za stylóweczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. przerewelacja, odkrycie Świąt i roku :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam te zdjęcia na facebooku to sie trochę załamałam, bo strasznie chciałam kupić tą bluzę... zobaczyłam ją w hm ale nie mialam czasu kupić a następnego dnia została tylko M która była na mnie za duża :(

    a ty wyglądasz świetnie ! chociaż ja bym założyła do tego trampki ;***
    plecak cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w innych H&M pewnie będą mieć :) Co do trampek na codzień do pracy też założyłabym trampy, ale w święta, kiedy mam wolne mogę pozwolić sobie na wysokie buty :)
      buziaki

      Usuń
  7. lubie, lubie. w sumie stylizacji podobnych na blogach jest duzo, ale nie spotykam dużo osob na ulicach tak ubranych. musisz czesciej wychodzic, to może kiedys cie przyłapie w tym krakowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wychodzę, można mnie spotkać często na rynku ;) A stylizacje fakt na zagranicznych blogach wiodą prym u nas nikogo tak nie widziałam ubranego;)
      Calusy

      Usuń
  8. Plecak jest boski !!! Szmina na ustach też !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonały zestaw,na czapę choruję;)
    świetny blog-obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look!

    super masz buty !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze :)
    Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  12. super ta bluza ;)
    i muszę Ci powiedzieć, że z każdym postem bardziej podobają mi się te Twoje buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza jest ta pomarańczowa pomadka. Totalna! No i buty, ale to wiadomo raczej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuuuuuuuuudownie :d
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. masz dużo grubsze nogi ;ooo przytyłas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie schudłam 6 kg :) Codziennie ćwiczę i biegam i widac to gołym okiem :) Pozdrawiam .

      Usuń
  16. Jezu, jako facet muszę powiedzieć, że masz zajebisty gust i wyglądasz mega seksownie. Wysokie buty, pomalowane usta, legginsy - mega .. Prędzej oglądnąłbym się za Tobą niż za laską w bikini :), no ale w Krakowie, gdzie studiuję nie ma lasek mających tak zajebisty styl ubioru :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z Krakowa :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  17. Hej! Napisz mi proszę wszystkie rady dotyczące włosów! Masz je przepiękne! Bardzo chciałabym zapuścić takie włosy jak ty! Obecnie mam je za ramiona, nie farbuję, prostuję 2x w tygodniu, kiedy idę do szkoły w rozpuszczonych włosach, myję codziennie lub co drugi dzień kiedy jestem w domu, ale stopniowo schodzę do mycia co 2 dni :) Podcinam co 4 miesiące 2cm. Co mogę robić, jakich produktów używać Dodam jeszcze, że moje włosy nie są takie jakbym chciała, rozdwajają się, są suche. :/ Ile zajmie mi zapuszczanie ich ? Co mam robić, aby przyspieszyć ich wzrost, poprawić ich kondycję? Z góry dziękuję za odpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chcesz zapuścić włosy przede wszystkim nie możesz ich prostować;/ Prostownica sprawia że są rozdwojone, łamią się i przez to widać że nie rosną. Jeśli chcesz by były dłuższe to koniec z prostownicą, zastąp ją okrągłą szczotką i modeluj włosy, jak zrobisz to 5 razy zobaczysz, że nie jest to takie trudne. Uzywaj tylko profesjonalnych kosmetyków, ja polecam te z Davinesa. Np szampon MOMO + odżywka MELU. Odżywkę trzymaj 15 min na wcześniej osuszonych włosach ręcznikiem, nie nakładaj jej na skórę głowy, lecz 10 cm od skóry. Możesz kupić sobie olejek arganowy i wcierać go w końcówki on bardzo nawilża włosy, również możesz go stosować do ciała i twarzy. Włosy podcinaj max co 3 miesiące choć 1 cm. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. chodzi o to, że rano przed szkołą nie mam czasu na mycie włosów, myję je wieczorem. mam gęęęęste włosy, a rano nie ukladają się, i wydawałoby się że prostownica załatwia problem. Co mogę z nimi robić? :/

      Usuń
    3. Jeśli chcesz mieć długie nie możesz ich prostować, zamiast prostownicy używaj szczotki do modelowania i razem z suszarką je modeluj. To nie takie trudne ;)

      Usuń
  18. ćwiczysz! Może masz jakieś dobre ćwiczenia na mięsnie brzucha? jakoś nie mogę się zmobilizować, a powoli widzę że mój brzuch nie jest tak płaski jak kiedyś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ćwiczę zwykłe brzuszki + takie na ukos, tylko wykonywane na maszynach na siłowni. Robię mniej więcej około 350- 400 3-4 razy w tygodniu i efekty są świetne :)

      Usuń
  19. Bluza super, buty jeszcze lepsze! Plecak! Jestem zachwycona. Masz świetny styl.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, buty zdobyły moje serce!
    Zapraszam do mnie :* http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłam Cię na modnejP i nie żałuje, że Cię odwiedziłam:)
    Wspaniale wyglądasz a te Twoje buty<3 Ahhh plecak też niczego sobie^^
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooow amazing, cool outfit! :)
    Loving every detail in it!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mega rewelacja! piękna dziewczyna i suuper styl<3

    OdpowiedzUsuń
  24. hej, mam pytanie i bylabym baardzo wdzieczna za odpowiedz:) mam dosc zniszczone, farbowane kilkakrotnie wlosy, i chcialabym o nie jakos zadbac. nie mam sie zbytnio kogo spytac o rade w tej sprawie a na rynku jest masa produktow do pielegnacji wlosow, przy czym producent kazdego z nich obiecuje cuda, a tak na prawde malo ktory potrafi cos zdzialac. no i moje pytanie, czy moglabys mi polecic jakies dobre produkty w rozsadnej cenie, by jakos zregenerowac wlosy? sama masz nieziemskie wlosy i do tego jestes fryzjerka wiec pomyslalam, ze potrafilabys mi pomoc :) z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Hmm to zalezy w jakim stanie masz włosy, jeśli je kilkakrotnie rozjaśniałaś i są baaardzo jasne i wytrawione to niestety nic nie pomoże i dopóki ich nie obetniesz nie będą ładnie wyglądać. Jeśli jednak tak nie jest to polecam naturalny olej arganowy zakładać na włosy- tylko 10 cm od końców i zawijać w przezroczystą folię (trzymac tak nawet do godziny i spłukać). Polecam przede wszystkim kosmetyki Davinesa są genialne i w 100 % sprawdzone przeze mnie. Polecam szczególnie szampon momo i maskę melu. Sa bardzo wydajne, więc przy odpoiwednim stosowaniu (nakłada się niewielkie ilości) starczają na około 3, a nawet 4 miesiące. Ponadto nie uzywaj prostownicy po żadnym pozorem. Jesli suszysz włosy niech najpierw same podeschną, a suszarki używaj na samym końcu aby je wygładzić.
      Jeśli koszystasz z sauny, zabieraj koniecznie maskę do włosów ze sobą, umyj wcześniej włosy, następnie siedź z maską w saunie wzmocni to efekt regenerowania :)
      Buziaki

      Usuń
    2. bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź!:) mam włosy przyciemniane, daawno temu byly rozjasniane ale tylko raz i to jedynie o kilka odcieni, jednak później farbowałam je na ciemniejsze kolory jeszcze kilka razy i wydaje mi się że dlatego się tak poniszczyły. chętnie wypróbuje kosmetyki które poleciłaś, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za rady! :*

      Usuń
  25. Niecierpliwie czekam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, mam pytanie gdzie kupujesz te neonowe szminki i jakiej są firmy, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kupiłam je w Londynie, próbowałam szukać w Polsce ale nie było nic podobnego. Firma Supergrazer. Buziaki

      Usuń
  27. Świetne buty i czapka! Dodaje do obserwowanych! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej mam pytanie. Już od dawna przyglądam się Twojemu stylowi i muszę przyznać, że wspaniale się ubierasz, dlatego zwracam się z prośbą, a raczej z pytaniem o radę.
    Wybieram się na sylwestra, będzie luźno, tylko ja i przyjaciółka. Kupiłam zwiewną, długą do ziemi czarną spódnicę, jednak nie wiem, co mogłabym założyć na górę? Byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Jeśli ma być luźno to założyłabym krótszą bluzę wsadzoną delikatnie tylko z przodu do środka, badź jakis krótszy sweterek, jeśli będzie za ciepło ubrałabym jakąś koszulkę w rockowym klimacie, szerszą, nawet rozmiar oversize i wsadziłabym ją do środka tak, by delikatnie wisiała nad gumką spódnicy. Do tego jakieś bransoletki w kolorze złota, bądź srebrne i włosy w nieładzie. Będzie genialnie ;)
      PS jeśi chcesz wyglądać bardziej dziewczęco i słodko to rockową koszulkę zastąp czymś delikatniejszym w kolorze nude, bądź innych pastelowych barwach .

      Usuń
    2. dziękuję bardzo, niesamowicie mi pomogłaś. :)

      Usuń
  29. Baaaardzo dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie wyglądasz:D ogólnie bardzo fajny blog:)
    cudny kolor szminki!!!!
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. WAŻNE PYTANIE
    Ile kosztowala ta bluzka? straaaaaaasznie mi się podoba! A, i orientuje się czy jest może jeszcze w h&m??
    Nie będzie to nic oryginalnego kiedy powiem że masz wspaniały styl no ale wystarczy tylko popatrzec (:
    Ściskam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 80 zł było dużo w HM :) Więc jutro biegnij :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  32. spodnie <3 Można widzieć ile za nie dałaś ? Szukam takich samych, a jakoś się na nie jeszcze nie natknęłam :/

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like your boots

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie są wymiary tego plecaka?

    OdpowiedzUsuń
  35. łał. Serio podziwiam Twój styl. Pięknie potrafisz dobrać wszystko. Najbardziej podobają mi się takie stylizacje odwazne. Sama rónież ostatnio zrobiłam sobie kamizelke wyszła świetnie. I dzięki za super pomysły. Podziwiam ^^

    OdpowiedzUsuń