Sara Sayed- The Earth Got Round


Sprawdzam tylko kiedy się mną znudzicie :) hehe
Ostatnio z Olą i Karoliną ruszyłysmy mocno do przodu ze wszystkimi zaległymi projektami. Robimy zdjęcia, kręcimy materiały i montujemy. Mimo, że Karolina mieszka daleko od nas nie przeszkadza nam to w codziennej pracy i świetnie się ze sobą dogadujemy. Mam nadzieję, że to co ostatnio widzicie u mnie Wam się podoba, bo staramy się jak możemy by prezentowane treści miały coraz wyższy poziom. 
Wrócę jak często ostatnio do kanału na youtubie.. Pierwszy filmik nagrałam 3-4 lata temu? Na Waszą prośbę, katowaliście mnie non stop żebym pomogła Wam w pielęgnacji włosów, żebym nagrała włosowy filmik. Z początku nie myślałam, że to będzie aż takie trudne. Stawiasz kamerę i nagrywasz, zero stresu. Nic bardziej mylnego. Nagrywałam jeden filmik przez tydzień i nie byłam w stanie sklecić ani jednego słowa. Byłam zdenerwowana bardziej niż na jakimkolwiek egzaminie wcześniej. Tylko dlaczego? Przecież to Ty i Twoja kamera.. Jednak bardzo trudno gadać do siebie i ciężko się z tym oswoić. Nie nagrywałam długi czas, ale wciąż o tym myślałam i obiecywałam sobie, że w końcu wyjdę ze swojej strefy komfortu i pozbędę się bariery, żeby po prostu mówić. Być sobą i mówić :) W dużej mierze pomógł mi w tym snapchat, oswoiłam się z kamerą, ze swoim głosem, z tym, że muszę mówić do siebie. Nie było to wcale takie trudne.. na snapchacie przeżywałam emocje, śmiałam się, bywałam wściekła i nie raz zdarzyło mi się uronić łzę. W dużej mierze pomogła mi też praca w telewizji. Odpalają kamery, mówią akcja i cisza na planie a Ty startujesz i wcielasz się w rolę jak najmniej zestresowanego człowieka :) 
Pierwszy filmik nagrałam ciagiem będąc sama w domu, powiedziałam albo teraz albo nigdy i udało się :) Pierwsze koty za płoty jak to mówią, ale było to 3 lata temu :) 
Po tak długim czasie wróciłam do nagrywania i przerażała mnie tylko jedna myśl. O czym do cholery ja będę nagrywać. Nie będę mieć pomysłów. A jak to wygląda w praktyce? Razem z dziewczynami mamy tyle tematów, że zastanawiamy się tylko co nagrać i dodać jako pierwsze. Nie ma momentu przestoju, chyba że jest to związane z moją pracą. Non stop działamy, a ja w końcu mam czyste sumienie i chodzę spać szczęśliwa, że w końcu zajęłam się czymś o czym myślałam od 3 lat ale brakowało mi zespołu? Może odwagi, może pewności siebie, a może po prostu się bałam, że nie będę w stanie zrobić nic ciekawego? 
Ze zdjęciami miałam zawsze łatwiej, znam się na tym, w przeciwieństwie do filmu. 
Nawet nie wiecie jak przeżywam każdy nowy filmik, jakie towarzyszą mi emocje przy czytaniu komentarzy i jak bardzo się cieszę, że doceniacie nas za treść i za jakość. Bardzo mi miło i dziękuję za każdy piękny komentarz. To budujące mieć takich wspaniałych ludzi obok, którzy pomimo zepsutego świata są z Tobą i znając Cię jedynie przez ekran są tak bardzo cudowni i oddani. 

Dobro wraca, ja zawsze dostawałam po dupie a teraz mam Was i oczywiście dużo innych wspaniałości za które jestem bardzo wdzięczna. 

Dziękuję. 










Okulary- Topshop
Koszulka- H&M
Kurtka- Bershka
Spodnie- Zara
Koszula- Primark
Buty- Adidas
Choker- ASOS

Włosy- Kamila Cetera/ Maniewski

26 komentarzy:

  1. jesteś idealnym dowodem na to że chcieć to móc, niesamowita motywacja <3 jeszcze te snapy ze spodniami dzisiaj, szok! powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudowna❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega klimat zdjęć! Wyglądasz cudownie 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega klimat zdjęć! Wyglądasz cudownie 😍😘💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Super😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia maja niesamowity klimat. Są tak prawdziwe, tak tnące życiem i przeszywają mnie inspiracją. Uwielbiam Ciebie, Twego bloga i filmy , bo wiem, ze jestes na nich sobą, nikogo nie udajesz i mozna szczerze oddać sie czytaniu Twojej lektury czy słuchaniu Twoich nagrań. Pozdrawiam Cię ciepło. Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. W taką stylizację wbiłam się bez mrugnięcia okiem :D
    Cieszę się, że przełamujesz się, rozwijasz się i kwitniesz. O to chodzi i oby tak dalej Gaczorku! Ściskam, Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wykonane świetnie :) Widać, że współpraca z panią Fotograf układa się doskonale. Ty jak zawsze wyglądasz pięknie. Klimat zdjęć, również wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cudowna osobą, perfekcyjną motywacją dla każdej z nas. Pokazujesz ze wszystko mozna jak tylko sie chce, jesteś z reszta tego doskonalym przykładem i mimo tych gorszych dni zawsze masz ten promienny uśmiech na twarzy! Jestem Ci wdzieczna za tak wspanialą dawke motywacji każdego dnia. Dziekuję z całego serca!❤ I przede wszystkim gratuluję wspaniałych efektów twojej ciężkiej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś na prawdę super! Mam nadzieję, że kiedyś spotkam Cię na żywo Gaczor :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś tak niesamowicie fotogeniczna, że Twoje zdjęcia z powodzeniem mogłyby znaleźć się w Vogue!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i super stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że odważyłaś się na snapie pokazać swoją przemianę. Dałaś tym ogromną motywację do działania. Jesteś cudowną osobą, tak pozytywną i serdeczną :)
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo szczęścia i powodzenia w pracy ;)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie, że motywacja do tworzenia jest ;) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki model adidasów? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Odwalacie kawał dobrej roboty :) Zakochałam się w kurtce, od takiej szukam!
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze sie, ze wreszcie robisz to co kochasz. Ja sama wiem jak to jest kiedy chcesz cos zrobic, ale sie boisz i ciagle odkladasz to na pozniej. Na szczescie sama powoli sie przelamuje i pierwsza taka rzecza do zrobienia byl blog, ktory obecnie dzielnie prowadze :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie!


    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia to rewelacja!

    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgrany zespół dużo daje :). Świetnie, że coraz lepiej idzie Ci spełnianie wszystkich swoich planów! Zdjęcia jak zwykle cudowne :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia, świetny post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia w takich stylizacjach Cię uwielbiam! :D
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten styl i klimat zdjęć! 💋💕

    OdpowiedzUsuń